Ar vitaminas D svarbus miego kokybei?

2017/09/12 Kategorija: Apie vitaminą D

Optimalus miego kiekis priklauso nuo žmogaus. Daugumai suaugusiųjų reikia ne mažiau kaip septynių valandų per naktį. Miego trūkumas yra susijęs su daugeliu nepageidaujamų sveikatos sutrikimų, įskaitant kardiometabolines ligas, sutrikusios imuninės sistemos funkcijos, pažeistas pažinimo funkcijas ir net mirtį. Nemiga yra labiausiai paplitęs miego sutrikimas. Apie 30% suaugusiųjų kenčia nuo nemigos, o maždaug 10% – nuo lėtinės nemigos.

 

Neseniai buvo iškelta hipotezė, kad vitaminas D vaidina svarbų vaidmenį miego kokybei  ir kad lėtinis vitamino D trūkumas gali sutrikdyti miegą. Kai kurie tyrimai parodė ryšį tarp vitamino D trūkumo kraujyje ir miego kokybės. Kiti miego sutrikimai, tokie kaip obstrukcinė miego apnėja, taip pat buvo susiję su vitamino D sumažėjusiu kiekiu. Kol kas šie duomenys yra vis dar stebėjimo dalykas, o tai reiškia, kad negalime būti tikri dėl priežasties ir pasekmės, reik tik laukti daugiau duomenų apie vitamino D papildų poveikį miego kokybei.

Nuoroda: https://examine.com/nutrition/can-supplemental-vitamind-improve-sleep/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=blog-082217